tiden stannar när du är i närheten

Hej!
Hade en lite tuff morgon, alltså kunde inte kommer upp rättare sagt. En orolig natt och svårt och sova kan verkligen förstöra dagen! Men dagen rullade iallafall på och gick bra, så det var inte någon stor fara.
Matte provet idag gick inte så vidare värst, lite likadant var det också på musik provet, men jag får ta det som det blir!
Min helg blev förresten inte så dum den. Fick en toppen/super/bra/mysig kväll med mina två bröder. Jag lagade en god middag, sen vart det mys framför tv:n med en liten godisskål. Mor och far var på konsert, så då fick tog jag ansvaret för att vara barnvakt! På kvällen fick jag till slut träffa min Micke. Dagen där på var våran 9 månaders dag, otroligt vad man kan känna så starkt för en person! Vi åkte upp på stan och kollade runt, köpte varsin mjukglass i det soliga vädret och promenerade till en fotbollsmatch. Helgen var oerhört bra på många sätt och vis iallafall!
Och kom på att nu ska ni få se mitt helt egen designade linne, å vad jag kan känner jag. Lite andra fina bilder kommer även!
/J
(detta är dock backsidan på linnet, men det är ju det som är det speciella med linnet, djup uringning med fina silver knappar med ankare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0