nationella och kan inget

Hej! Känner att min dag i morn kommer vara förstörd. Kan inte ett smack av kemin och vi ska ha nationella i det, i morn!? Helt totally sick..
Dagen idag var ju helt toppen bra. Hade kul med vännerna mina, vi hade hål så vi stack upp på stan och käka på Java. Mysigt ställe det! Sedan stack jag och Täss iväg på egen hand för att uträtta ett litet ärende, Liri fyller år på Torsdag så vi har fixat världens roligaste sak!
Iallafall, vi kom tillbaka till skolan och där hade vi en aningen kul. Skratt attack efter skratt attack.
Nu ska jag sätta mig och helt enkelt försöka koncentrera mig på kemin som jag inte kan, och antagligen leta reda på någon sockerkick, för att det kan nog behövas en hel del för att hålla mig vaken en sådan här jobbig eftermiddag...
/J
NO/kemi, dödödö...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0