ett tag sen jaaa..

Hej! Jag bytte ju rum för ett par månader sen, och dumma jag har ju inte lagt ut bilder direkt på det än!? Galet. Nej men nu när jag ändå hade fixat till det lite här, så tänkte jag, varför kan jag inte knäppa ett par kort på rummet och lägga ut? Så här har ni mitt rum!
En rolig sak är ju också, att efter så här länge som jag bott i rummet, är jag fortfarande inte helt klar(sen kan jag ju inte säga att ordningen är den bästa heller...). Eller idag flyttade jag in bordet/sminkbord/gamal symaskin till mitt rum, det som står under spegeln. Sen bilderna som är på väggen över skrivbordet satte jag också upp idag. Sen har vi ju sängen.. Haha den är katastrof. Ska ju stå på ben typ. Men stommen till den är för liten för sängen som jag har, så att pappa ska fixa den. Eller rättare sagt, han skulle fixat den för typ två månader sen. Så nu för tillfället ligger jag på golvet som en luffare, gulligt va?
Idag så tar jag en slapp fredag, å så skönt det ska bli. Iallafall efter att man varit ute och tvättat bilen i två timmar. Kall som en isbit vart jag!
Nu ska jag bara mysa ner mig framför ett avsnitt gossip girl(om det har kommit ut än!) och vänta på min prins.
Ha en fin fredag! Uppdaterar på söndag, för i morn bär det av mot Romme i Borlänge för tredje gången på det här året. Härligt!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0