en dag i mars

Hej! Sitter nu och har lite silverschampo i håret, tänkte att ifall jag har det kanske det mesta röda går ur. För jag orkar verkligen inte med det längre.
Sjuk idag också, hostar så jag håller på att bli tokig. Hoppas förkylningarna kan hålla sig borta sen iallafall, för jag ska ju snart till spanien. Precis om en månad är jag påväg mot bättre väder och en massa skoj! Andra gången på mindre än ett år jag är i Spanien. Denna gång blir det utan familjen, och mycket längre ner i Spanien. Ska ju dit med min spanska grupp, till Alicante. Har iallafall tjänat ihop min del, vilket känns så otroligt bra!
Nu ska jag ta och kolla över moppe plugget, provdagen närmar sig ju!
/J
(Två bilder från september)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0