You da one

Hello! Helt sjukt att jag fortfarande kan ha läsare även fast jag är en sån urusel bloggerska.
Men alltså, jag har inte tid för bloggen, för om jag sitter vid datorn, så lyssnar jag endast på musik och är inne på facebook, och så sitter jag då antagligen och pluggar eller målar. Alltså sen har jag skolan varje dag, pojkvännen jag MÅSTE träffa så jag typ inte dör, och ja allt. Ne men så jag hinner helt klart inte med bloggen. Allt är liksom så, stressigt. Jag har iallafall ett stressmoment mindre, och det är mitt gymnasie val. Det är klart! Hur galet är inte det? Jag hoppas jag kommer in. Men det är iallafall Estet,bild och form profil inredning på Tullängen. Det verkar hur bra som helst, och jag som vill bli något innom design och inredning!
Nu ska jag ta det lite lugnt, sätter mig och ritar en kvart eller så. Sen bums i säng!
Juste, får inte glömma, det är sju hela månader sen jag vart den lyckligaste i hela världen! Jag och MIN Mikael har varit tillsammans så länge nu, och det känns så bra!
Ha det bra, nu kommer lite fina bilder, som skulle hittat hit för ett tag sen, men har bara inte orkat.
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0