we gonna be allright

Hej! Antingen är det datorn, eller alla dessa sladdar! För nu har jag äntligen fixat min dator, men ne då ska jag tappa bort sladden till kameran som man flyttar över bilder med. Lyckat säger jag inte direkt att det är.
Snart är lovet slut. Jag har njutit av den här kvällen, bara suttit och druckit mitt favorit te, vanilj, med några av världens godaste choklad kakor, pratat med den finaste killen på denna jord och jag har just satt mig för att testa mina nya pastell kritor. Lyssnar också på min nya älsklings låt: Safe & Sound-Taylor Swift,The Civil Wars. Ett utav soundtracksen till den kommande filmen The Hungergames. Åh vad den är fin!
Om jag ska återgå till året som var och sumera det, så har det väl varit ett rätt, konstigt år. Lärt mig saker, som jag absolut ska tänka på i fortsättningen, jag har lärt mig att man ska vara försiktig, jag lärde mig vad ordet kärlek betydde ( för jag träffade den mest underbaraste killen i hela världen, och jag får dela mitt liv med han nu, det är helt underbart ), jag växte som person, jag mognade, jag fick tillbaka gamla kompisar och fick nya dessutom ( som är världens roligaste, snällaste och helt klart grymmaste kompisarna någonsin, hoppas ni vet det! ). Sommaren var nog bäst, även dagarna i skolan nu under hösten tillsammans med mina fina vänner dom gör det verkligen värt att ens tänka på skolan! Nej men året 2011 var både bra och dåligt. Lärorikt kan man ju säga i stora drag!
Nu ska jag avsluta min bok med att jag lovar er, bilderna ska ni få se! Men, som sagt, det tar nog en dag till för mig att leta reda på sladden. Så just för tillfället, säger jag hejdå, men vi hörs snart igen!
Ha det fint, och gör nu 2012 till ett hejdundrans bra år, för det ska jag göra!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0