snabbt

Hej! Nu skriver jag lite snabbt. Ska precis gå och lägga mig, men vill bara säga, jag är vid liv.
Dagen rullade på, på hemkunskapen var vi kungar på att göra potatis soppa, den vart hur god som helst, sen täss och maja gjorde världens godaste bröd.
Roligaste var ju idag att börja dagen med att bära potatis säckar, vart spagethi armar efteråt..
Hade även en lugn eftermiddag tillsammans med underbaraste Mikael.
Nu sitter jag och längtar tills i morn, fredag, träna och fredagsmys med kärleken. Känner på mig att detta kommer bli en kanon helg. Ska även upp på hindersmässan på lördag, troligtvis alltså.
Haha nu ska jag inte vara långvarig, inga bilder idag, men kanske i nästa inlägg.
Ha det fint!
/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0