nytt i tanken

Hej! Jag kan inte uppdatera så mycke just nu, sitter inte på min egna dator pga av att min dator inte har något virus skydd längre, så jag snor brorsans dator när han inte är vid den. Jag har tusen bilder som ni ska få se, kanske blir om en vecka eller två, men de ska upp!
Det nya året firades ju in med familjen, vi åt gott, sköt raketer och en hamnade på mitt finger, vi skålade och dansade till urusel töntig gammal musik.
Denna vecka har jag haft ett stort projekt, som är genomfört, byta rum med min bror. Det var hur fint som helst. Bilder kommer(!). Jag har målat, köpt in nya saker, ska köpa mer saker snart också.
Nu snart är lovet slut också, det suger. Men man får tänka positivt, är ju snart ett till lov.
Ikväll ska jag spendera kvälle en sjukt goa tjejer. Jag saknar dom så jag får ont i magen! Vi ska äta och ha kul.
Iallafall nu ska jag ner och fika med familjen, vi hörs så snart som möjligt igen. Ha det fint!
/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0