du är den enda person jag blivit beroende av

Hej! Nu sitter jag och lyssnar på hejdundrans bra musik, tuggar på ett helt barnsligt gott tuggummi och känner mig helt slut efter en hel dag med en hel del träning på friskis( även fast jag är förkyld ). Iallafall, matte är inte mitt starkaste ämne, så fick ett sånt där litet omprov som man tycker sådär lite extra mycket om när man har en massa annat man måste hinna göra..
Juste! Jag har, som tusen andra tjejer gjort, börjat med Ricinolja. Mitt hår har redan fått positiva effekter, det är glansigare och starkare, plus att det inte är så väldans torrt längre! Hoppas nu bara på att mitt hår blir längre av det också...
Hoppas ni haft en fin helg! Ny vecka nu också, helt sjukt vad veckorna går. Nu ska jag iallafall dyka ner i matten igen.
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0