a boy like you is impossible to find

Hej! Kamera sladden som man för över bilder med förblir försvunnen. Jag vet inte mer vart jag ska kolla.. Det känns lite surt. För jag kan liksom inte föra över dom på annat sätt.
Iallafall. Nu är skolan igång på allvar, borde också då sitta och plugga med matten, men känner att jag fått nog av matte idag. Vart rätt segt på lektionen, så jag känner, jag tar en dag ledigt. Men ska sätta igång lite i morn och till helgen hade jag tänkt. Uppdateringen kommer suga just nu. Men det får ni ta, förlåt, men ni får inte glömma att kolla in då och då! Livet rullar iallafall på, det är underbart!
Nu ska jag få tag på min underbara prins. Ha det fint.
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0