våren på g, eller?

Hej! Sitter och är helt slut i knopp och kropp. Kul dag i pulkabacken med familjen i solskenet iallafall. Åkte mestadels med lillelille bror. Fick dock dra upp honom x antal gånger, men till slut var jag så död i armar och ben så han fick hjälpa mig att dra upp den där bobben.
Satt i solen och åt korv och fika ett tag, och det kändes så härligt att få lite sol på sig, den där solen som man inte känt på ett par månader. Riktig vårkänsla!
Nu ska ja ta och se klart Schindler's list som jag inte sett klart än som jag och Micke började se på i torsdags. Ruggig film, men ändå riktigt bra. Sen blir det en hejdundrans massa plugg och träning nere i kil!
Ha en fin söndag/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0