perfekt är ett ord som talar om hur du är

Hej! Nu ligger jag och bara tar det lugnt på rummet. Är så skönt när man inte har plugg att tänka på. Men det är väl bara en tids fråga innan det säger bums och jag har en bamse hög med plugg här framför mig på golvet..
Jag lovade ju bilder på saker jag köpt igår, men det tar jag i morn, för jag ska bara mysa ner mig framför någon bra serie, kanske Gossip Girl.
Idag var det ju som sagt segt att komma tillbaka till skolan, men hur kul är det inte att träffa kompisarna igen, prata om allt som man missat, om allt man gjort på lovet, vad som hänt liksom.
Min underbara pojkvän följde med mig hem idag, vi gjorde goda våfflor som vi sen mumsade på och sen har vi haft en helt underbar kväll fullt med skratt, mår som bäst med han!
Nu ska jag ta mig ner för att hämta världens godaste frukt, kiwi!
Hej så länge.
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0