kväll

Hejsan! Sitter nu och taggar inför träningen om en halvtimma. Kör på två en timmars pass, kommer bli en aning jobbigt på det sista vid 8..Men det är skönt att ta ut sig, för dagen efter brukar ibland den där träningsvärken komma fram, och då vet man att man gjort något bra!
Jag längtar som sjutton till gymnasiet, visserligen kommer jag att sakna min knäppa klass, men ska bli kul att göra något man verkligen tycker är kul, eller iallafall lite mer utav det! Dom där jobbiga ämnena kommer man ju aldrig ifrån..
Iallafall, nu får ni lite bilder på två av inköpen jag gjorde i söndags, åh vad jag bara är helt förälskad i klänningen, en liten färgklick till våren!
och detta fina enkla linne, lite djupt i ryggen, ur snyggt!
lite blandade bilder från promenaden med micke i helgen (oredigerade)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0