inga idéer

Hej! Nästan som att jag lagt bloggen lite åt sidan nu. Känner mig inte så blogg sugen. Men ska försöka väcka upp den till liv lite granna nu. Nu är ju våren här och man kommer ur sin vinterdvala, då man är för trött för att göra något. Jag är så glad åt att solen skiner, och att den faktiskt värmer!
Idag tog jag och min Mikael en rätt lång promenad i det fina vädret. En del bilder fick jag då också. Men dom+bilder på lite vår-fint jag köpt idag kommer upp i morn eller övermorn.
Men iallafall, hoppas alla ni läsare(usch så få), har det bra! I morn börjar skolan igen, som jag måste tillägga. Men jag har inte alls lust att komma tillbaka...
Nu är det bara att längta till nästa underbara lov, Påsklovet.
Ska hoppa in i duschen! Ha det så fint.
/J
Bilder från i somras(kan komma mer såna här bilder inom den närmaste tiden, för att jag älskar bilderna från förra sommaren!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0