12.43-tips från mig

Hej, just en sån här dag, när man har kompledigt från skolan, så älskar jag bara att ta det lugnt. Har varit ute en liten snabbis runt 9 kort efter jag vaknade, efter det en super god frukost med fruktsalad, te och macka. Därefter vila jag en liten stund framför tv:n när jag då kom på att jag skulle ta ett bad.
Så som rubriken lyder, ett tips från mig när ni ska bada, ni med lite torrare hy, ta i någon matsked olivolja, det gör verkligen underverk!! Själv ska jag försöka göra det någon gång då och då, så huden inte blir sådär himskans torr som den brukar.
Nu ska jag ta tag i mitt rum, eller först äta, sen efter ätningen och städningen blir det en hel del plugg! Sen hoppas jag att min underbara Mikael kommer när jag gjort allt det där!
Ha en fin dag/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0