snart är vi där

Hej! Sitter och fundrar på vad jag ska börja att plugga med. Har så jädrans mycket just nu, i skolan, och även att jag snart ska till spanien, det blir så mycket värre då liksom. För just nu som det är, så har jag 4 inlämningsuppgifter, varav tre ska in nästa vecka. Så det är rätt tajt med tid. Även ska det hinnas med att plugga till matte nationella, för jag kan banne mig ingenting! Matte är förjäkla svårt..
Nu är det bara cirkus tre dagar kvar tills Spanien, och jag är så glad att fara iväg till sol och värme! Mamma kom upp med lite "resepengar" till mig, så nu vart det helt plötsligt 900 kr istället för de 800 jag tänkt tagit med. Men vem vet vad man kan hitta där nere! Kanske tar med en hundring till så det blir lite mer..
Iallafall, nu kommer det inte bli någon uppdatering förns jag kommer hem nästa vecka, så det får ni stå ut med! Hoppas ni alla får det bra här hemma i Sverige, att det ändå blir lite varmare än vad det varit.
Ha det fint, så hörs vi när jag är tillbaka!
/J
Bilder från Spanien förra året, åå värmen och brunheten, saknar det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0