nedräkning

Hej! Nu sitter jag och tänker på hur mycket det är jag ska hinna med innan jag drar till Spanien! I första hand är det att plugga, träffa Micke så mycket som möjligt, vara med familjen och plugga till moppe provet( det vart en liten miss så ska göra det snart iallafall! ). Jag har för mycket, så bloggen kommer verkligen inte komma i första hand nu på ett tag, kommer väl försöka uppdatera så mycket som jag hinner, men mer kan jag inte lova er!
Min påsk har varit toppen, lovet också! Så tänkte bjuda lite på några fina bilder från en promenad uppe i Kilsbergen som vi tog igår, jag och familj och lite släkt. Det var riktigt häftigt där vi var, ni förstår nog när ni ser bilderna. Skriver så fort jag kan igen!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0