är våren här snart?

Hej! Sitter och fundrar på vad jag ska ta med mig till Spanien, även fast det är över en vecka kvar tills det bär av mot varmare destinationer, så har jag börjat packa min väska! Galet, i know, men vill man vara säker att allt kommer med, så är det säkrast att inte stress packa, så som det oftast blir för mig.
Det kommer bli så fruktansvärt härligt, kommer ihåg hur underbart det var för lite mindre än ett år sen när jag var där nere, dock var vi rätt långt norr ut i Spanien då, men det var härligt!
Ska snart ta mig lite tid åt en del läxor, usch vad jag verkligen hatar skolan just nu, är så skol trött så det finns inte.. Men snart är det lov igen, kommer inte ha några hela skol veckor på tre veckor nu, så det känns dunder bra! För det kommer gå så fort då menar jag.
Nej hoppas ni har en fin dag, sista dagen hemma för mig iallafall, i morn tillbaka till skolan. Å vad jag inte vill det!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0