new thing's

Hejsan! Nu är jag en dator rikare, men dock pank. Så att det där med planerna att köpa en massa saker, nödvändiga saker till mig, är typ inget att tänka på. Fyller ändå snart, så då får jag ju önska mig lite smått då. En moppe ska det väl bli också då. Men vad för typ av moppe, vet jag inte. En EU:moppe är något som jag är säker på men.
Fler inlägg kommer det bli nu också, nu när man bara kan gå in på datorn, enkelt snabbt och smidigt inne på rummet, istället för att behöva gå ut till tv-rummet och slå på datorn som tar en evighet.
Nu blir det iallafall en lugn kväll hemma hos min fina pojke. Tänk att det är söndag och man inte behöver bekymra sig om att det är skola i morn! Det kan man kalla lyx. Ha en fin kväll.
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0