it's something inside me that's feeling so good, can it be love?

Hej alla(inga för tillfället) bloggläsare. Jag har haft denna blogg lösenordskyddad ett tag, men av vilken andledning? Jo, jag visste ej om jag var redo för bloggen igen. Jag har ett helt fullspäckat schema, mina veckor är fulla med skola, pluggandet med läxor och en helt underbar Mikael, så att ja, bloggen och datan får då inte plats någonstans. Men som nu, när jag är så duktig, och glömmer alla de dära läxorna i skåpet, så hittade jag ett lite hål där jag kunde få till ett inlägg.
Hösten är här, nästan vinter snart. För min vinter jacka är redan framme och används för fulla muggar.
Snart är det ju lov också, som ska njutas till fullo. Jag ska spendera så mycket tid jag kan med min fina pojke, hinna se någon vän, och bara leva livet.
Okej, det här kan jag nog inte säga är ett löfte, men ska försöka komma med något inlägg när det finns tid för datorn, för jag prioriterar läxor och Micke först ju. Men håll utkik(hoppas dety stavas så!?).
Kram/Julia
ps./ jag glömde säga det, som de flesta kanske vet, är mitt hår nu rött, ifall ni ville veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0