höstlov.

Hej! Nu är höstlovet här iallafall för mig, snart också för alla andra. Jag har ju då varit hemma idag, pågrund av den där huvudvärken som aldrig går bort.
Konserten var riktigt bra igår. Var faktiskt tur att jag inte stanna hemma, liksom jag hade verkligen missat något.
Sitter just nu och kollar lite hudvårds produkter från lite olika sidor. Måste ta någon dag på stan och inhandla hand/hud-creme, kolla på ett par jeans, någon tröja, nytt smink mm. Kommer gå åt en del pengar känner jag. Men jag är i behov av en massa nya saker nu känner jag. Sen dessutom, måste jag ha de där olika, ah hand/hud-creme, för att jag kommer inte kunna klara mig utan sådana saker i vinter.
Ska försöka rycka upp mig lite nu, ta och städa på rummet osv. Ha det så bra så länge. Vi hörs snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0