ett ord, tusen olika betydelser.

Hejsan! Nu blir det lite kortare tid mellan jag besöker bloggen och skriver. Senast var ju igår. Idag var jag iallafall i skolan. Även fast min huvudvärk tar kol på mig, kämpade jag igenom dagen. Det var hur kul som helst iallafall att träffa mina underbara vänner. Saknat dom så jätte mycket!
Täss och jag hade det lite stressigt när vi skulle tillbaka till Mellringe från stan. Alla i klassen fick åka upp och hämta matterial från de olika partierna som vi då ska representera veckan efter lovet i en debatt. So alltså är det vi snackar om. Men den där bussjäkeln som vi då skulle ta, kom typ tjugo minuter försent. Men som tur var ju att vi har en sån snälla busschafför, så han väntade på oss i fem minuter.
I morn blir det konsert. Är faktiskt taggad. Ni kan få ett smakprov på de jag ska lyssna på i slutet utav inlägget.
Ja nu ska jag sätta igång med plugget som är såå kul.
Ha det bra. Kram/Julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0