den 25:e oktober

Hej! Jag är verkligen inte bra på att uppdatera. Men nu när jag är sjuk, kan jag ju ändå slänga in ett inlägg.
Snart är det ju det härliga höstlovet, och innan det så ska jag faktiskt på konsert i Stockholm. Det är ju inte direkt då det mest kändaste bandet som jag ska lyssna på då, men ändå. För det som betyder något är ju om jag tycker dom är bra. Med mig har jag bara min familj. Eller ah pappa, mamma och syster. Vi får väl se hur det blir!
Är lite spänd för de två veckorna som jag och alla andra nior i min skola förstår, ska ut på prao. Och jag vet fortfarande inte vart jag ska vara någonstans. Men ja, vi har iallafall fått välja fem alternativ från skolan, så jag hoppas på att jag får något bra!
Fundrar på att göra om min design lite, den är ju lite tråkig. Så håll utkik!
Ha det toppen, så hörs vi snart. Kram/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0