a night without you

Ett snabbt litet inlägg nu.
Har nyss ätit god mat och fikat på rejält dekorerade cupcakes. Mys halloween firande, eller vad man ska säga. Det är kanske inte ens halloween idag? Jag har inte den blekaste aning.
Iallafall, hoppas kvällen är bra för alla er, min är bra helt ärligt, kul att umgås med familjen.
I morn ska jag iallafall repa inför nästa måndag, då våran matsal i skolan ska invigas. Då ska ju självklart vi i musikprofilen ställa upp och spela en massa låtar. Så det blir det i morn, och efter det ska jag troligen till Gustavsvik. Vi får se vad som händer. Det blir alltid några ändringar!
Ha det som sagt en bra kväll. /Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0