we found love

Hola mi amigos! Sitter och knarkar på mina bästisar, min kära halstabletter!
Idag har jag varit hemma från praoen, halsont, igen.. Känns ju lite sådär att stå och ha ont i halsen när man ska hålla på med mat som andra ska äta. Nej det går ju inte för sig! Så idag har jag kollat film, en massa film, kokat korv i mikron(haha går faktiskt skit bra(!?)), slumratt till då och då och sedan städat undan lite på rummet, som jag då ska fortsätta lite med nu! Ne men det har varit en lugn dag. Hoppas det är bättre i morn. Bara för det blir det säkert sämre..
Ny bloggdesign kanske också dyker upp!
//Julia
ja.. jag ska börja ta lite bilder med systemkameran, lite mer andra bilder än på mig. det ska bli ändring på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0