wake up with a big smile

Hejsan! Igår var det en riktig toppen dag. Först åkte jag och Täss in för att repa en massa låtar med Liri och Maja. Vi hade riktigt kul, sjöng och spelade. Efter det drog vi och åt, och sen var jag och Täss tvugna att åka ifrån de andra två. Vi skulle ju till G-vik. När vi kom dit hade vi lite problem med att hitta Sanna, Filippa och Jossan, men efter ett tag så hittade vi dom till slut! Var ju rätt mycke folk där, så att man hade lite svårt att hitta. Sen kom alla andra, efter typ en timma. Vi åkte forsen typ 100 gånger. Det var riktigt kul. Var där typ 5 timmar, och det räckte gott och väl. Var helt död när vi kom hem till Micke. Jag trodde jag skulle somna vilken sekund som helst.. Sov här tills idag, och nu har jag inte gjort så mycke. Lärt mig att sätta dit ny sträng på gitarren iallafall. Nu kom Micke, så ska vara med honom. Ha det bra/Julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0