var nog någon annan innan jag kände dig

Hej, och god morgon! Sovit gott? Det har jag. Tur det iallafall, för nu ska jag sätta igång med storstädning och rensa garderoben på kläder och vika allt fint och hänga upp vissa kläder på klädhängare. Tror att det är en del kläder jag aldrig typ andvänder. Fundrar på att kanske ha bloppis här på bloggen. Hiss/Diss? Släng in en kommentar med vad ni tycker vettja!
I eftermiddag ska jag vara barnvakt åt min tvååriga lillebror. Utmaning? Nej. Det kommer nog gå rätt bra. Bara han inte börjar gråta och sånt där (som han gör typ jämt), så går det nog prima. Nej nu ska jag sätta igång med städandet! Ha det bra, vi hörs. /Julia
Ni är så bra mina fina vänner!

Kommentarer
Postat av: Din älskling youknow ;*

ville bara säga att jag tyckte bilden va grymt söt!

loveu:*

2011-11-03 @ 15:06:53
URL: http://liridonacitaku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0