the time is just running away from me

Hejsan! Tiden bara rusar iväg. Alltså veckan är snart slut, det här året är snart slut, och jag ska snart praoa ( nästa vecka alltså). Men iallafall. Varit sjuk hur mycket som helst under den senaste tiden, orsaken vet jag inte.. Men idag var jag hemma med öronvärk+en irriterande huvudvärk och halsont. Jag hoppas jag blir frisk till nästa vecka, men tror inte det blir någon skola för mig i morn.. Life sucks sometimes.
Idag har det blivit mycke vampire diaries tittande, sen är det ju kul att en pojkvän har lite samma tv-serie smak som en själv, gulliga som vi är sitter vi och har skype på, snackar och kollar vampire diaries. Vilket kul liv man har, men vad ska man göra om man är sjuk?
Nog om allt det här. Vi hörs, ha det så bra.
//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0