överfylld av tankar, känslor, bra känslor. är så överfylld av de där sakerna, så jag skulle kunna spricka

Hejsan! Min kväll har fakiskt varit bra! Det roligaste var nog när pappa var lite mysko. Jag skulle säga godnatt och att vi ses i morn, då rycker han till och säger va?va?. Eftersom han kollar konstigt på mig och det verkar som han tycker jag är helt knäpp i skallen, så försöker jag förklara för han vad jag sagt till han. Då typ ler han, för att han inte fattat  vad jag sagt innan. Sen börjar han säga: det är fusk i morn, den där fusken ska med.. Sen somnar han.
Jag kunde inte hålla mig för skratt, skratta så mycke så att jag fick ont i magen.. Min far är ju bara för go och rar.
Haha nej nu raringar så ska jag gå till sängs. Klockan tickar. Men vi hörs i morgon. Min dag kommer ju vara så överfylld av händelser och.. Men jaa.. Det kommer vara skit tråkigt att vara hemma.. Men om man mår dåligt, så gör man. Sleep well.
Godnight/Julia
ps. de som gillar att ta kort, kolla foto bloggar, kolla in på denna tjejs blogg, som jag hittade nyss:
http://angeliqe.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0