off we go!

Three me
(igår, mys med julpynt)
Hej! Snart bär det av ner för att äta en snabb frukost, sen ut i det kalla för att vänta på bussen. Sen jobba! Idag kommer en massa varor vi ska bära in, kul? Njaa.. Hoppas det bara blir lite mer sen att göra, inte bara bära. Jag vill så innerligt att mitt huvud som gör dunder ont ska sluta värka. Men det är bara att ta nån ipren. Nu ser jag att tiden rinner iväg. Men ska bara säga, fyller i morn. Ska jag verkligen tagga? Nej.. Det kommer säkert inte bli någon bra födelsedag. Iallafall när man inte kan ha den man tycker om mest i världen.
Jaja, ha en fin dag! Vi hörs senare.
/Julia

Kommentarer
Postat av: Molly

Du är riktigt fin Julia, ärligt! <3

2011-12-01 @ 22:43:59
URL: http://www.mollycallh.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0