länge sen..

Hej! Sitter och peppar lite med musik och sånt, för snart blir det städdags! Usch vad det inte är kul! Menmen.. Det måste göras! Iallafall, var i Kil i går på gården. Kul att träffa lite vänner när man aldrig ser dom nu under prao:n.
Jag sitter och väntar på nu att mina kära pojkvän ska bli kry också. Varit utan han en hel vecka, och inget som är så kul direkt!
Förlåt också, för att min uppdatering inte är den bästa, men jag orkar/hinner liksom inte ibland.. Veckorna bara springer iväg, jag har mycket att göra på dagarna, och när jag kommer hem tar jag det bara lugnt. Och sen nästa vecka blir det en del plugg så. Nej ha en fin Lördag!
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0