jobbdag

Hej! Ännu en dag av praktiken är avklarad. Andra dagen dock, känns ärlgit talat som jag varit där i ett år.. Lite överdiv nu kanske, men iallafall, det är så kul! Får gör mat, kommer baka i morn(antagligen), och till och med pynta julgranar. Haha nej men det är lite blandat.
I morn är det ju då min dag.. Längta eller inte? Ohh.. Får väl se vad dagen i morn bjuder på. Om det är stressigt på jobbet är det ju inte så kul. Men alltså, dagen kommer gå fort iallafall. Födelsedagar gör ju det.. Ska ut och äta i morn efter jobbet med familjen, eller fan.. Nu när jag skrev det, kom jag ju på att jag äter ju ute varje dag nu, eller på "jobbet", så hur kul är det att äta ute igen? Ah det får funka. Skit samma.
Nu ska jag städa!
//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0