idag har jag...

hunnit med att kolla en massa vampier diaries och gossip girl, målat naglarna, haft en efterlängtad sovmorgon, tagit en varm dusch och bara tagit det lugnt. Rätt skönt när man inte är på topp!
Känns skönt, två veckors prao har jag framför mig nu. Ska vara på ett café som ligger i Wadköping här i Örebro. Eftersom jag ska gå resturang och livmedel på gymnasiet så passar det perfekt!!
Idag ska jag till min käre pojke. Blir antagligen att ta det rätt lugnt, eftersom han inte heller är helt kry.
Vädret är urtrist, vill bara kommentera det! Alltså solen kunde ju vara lite snäll och komma fram, så man kan bli lite piggare, för just nu är ju allt sp trist och grått.. Då känns ju inget så bra.
Nej, vi hörs någon annan gång. Ha det så bra! Ska ta och göra annat ett tag nu.
//Julia

Kommentarer
Postat av: Black mamba

Big black dick

2011-11-18 @ 15:43:24
Postat av: Micke

Det är Big black dick

2011-11-18 @ 15:44:09
Postat av: mikael

haha cp olof eller fregge som skriver såXD

2011-11-18 @ 16:25:06
Postat av: kajsa

sv; jaaa, det var supermysigt! hoppas det blir någon mer gång. kram

2011-11-19 @ 21:53:18
URL: http://kajsahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0