huvudvärk

Godkväll! Haft en bra helg? Det har jag iallafall. Börja med att jag åkte till min käraste kille. Vi hade en lugn fredags kväll, kollade på film. Vi kolla på Shutter Island, som inte direkt var så mysig. Men har sett värre. I lördags tog vi en lång cykel tur längs Tysslingen, alltså det är lite läskigt att det står stora kors där. Micke berättade en del saker för mig, och jag vart ju självklart rädd.. Tusan att jag inte hade med kameran, för det hade nog kunnat blivit bra bilder när vi var ute, för det var ju sånt fint väder, perfekt för att fota. Idag var en lugn dag, ändå har vi gjort en del saker. Kom iallafall hem för två timmar sen nu, och har inte gjort ett skit. Ska snart ner och äta, sen kanske det blir att kolla film. I morn är det första praodagen. Ser fram emot det! Börjar ju halv tio..
Ha en bra söndagkväll!
//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0