Ett liv utan dig, är som en sommar utan solsken

Hej! Jag är bra jag.. Glömmer de böcker jag skulle ha med mig hem. Det blir alltid så, varje dag, antingen glömmer jag något när jag ska till skolan eller när jag ska hem från skolan.
Något som inte uppskattas från min sida. Iallafall, som tur är, så finns det jag behöver för att kunna plugga, på datorn. Annars skulle jag dött.. Tänkte bara visa att jag levde och sådär. Dagen var iallafall bra. Rätt segt i morse, ville bara ligga kvar i min sköna säng och sova för evigt. Tänk om det gick..
Mätt och belåten av goda våfflor, ska jag sjunka in i pluggandet. Så vi hörs väl någon gång ikväll eller i morn.
Men så länge, ha det fint!
/Julia.
Dagarna i skolan blir så mycket roligare med vänner som er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0