är nog inte det du drömmer om, men jag är det du ser

Hejsan! En dag med fullt med saker. Usch ja, men kul ja! Haha, har varit uppe på benen från halv tio, åt lunch 10 min, sen stog jag typ från halv ett till halv fem. Oja, jag är trött. Men om man gör något som är kul, som då i mitt fall att laga mat, baka, så är det rätt lugnt. Nu blir det mat, sen ut och sälja julkort, resturangchansen mm.
Och nu vart inget kul längre, så nu vill jag inte skriva mer.. Förlåt för mitt knepiga inlägg, men skriver när jag får tillbaka lusten att skriva, för att för typ fem minuter sen, när jag börja skriva, var allt ok, sen nu sjönk allt till botten..
Men ha en bra fortsättning på måndagen.
//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0