11:11

Hej! Jag kom på en sak nu när jag sitter här och skriver. Jag fyller år om 18 dagar. Rätt sjukt, för det känns som att det var igår jag fyllde år. Men nästan allting nu för tiden känns som att det hände igår, även fast det kanske var typ två år sen, till och med tre. Tiden går så fort nu. Kommer ihåg när man gick i trean, då sommarloven var oendliga. Nu, är det tvärtom, ett sommarlov går så fort så man knappt hinner tänka att man har sommarlov. Men, snart är jag 15, även fast att det kännts som att jag redan varit 15 ett helt år redan. Men är väl för att de flesta vännerna har fyllt och alla andra också nästan för den delen.
Nu ska jag sluta babbla om det här, ska ner och äta lunch. Ska strax iallafall till Lindesberg för att bada med familjen.
Efter det drar jag mig mot Garphyttan för att träffa en kär vän, Liri. Hoppas ni alla får en bra dag. Min kommer bli kanon! Sköt om er.
/Julia.
Bild från halloween.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0