sista dagen år 2011

Hej! Jag är en urusel bloggare, men vad kan jag göra? Haha har saker hela tiden att göra. Ifall jag inte är med någon av mina vänner,familj eller pojkvän, sitter jag instängd på rummet, med lite härlig musik och en målarduk och penslar, och målar. Det är så härligt att kunna ha den friheten. Men nästa vecka ska lite mer saker hända. Ska nämligen få ett större rum (hallelujha!). Ni vänner som varit hos mig vet, men ni som bara läser här, ni kan få se förändringen sen när andra rummet är klart. Det ska nämligen målas, flyttas möbler, fixa med nya sängen, och bara inreda en massa! Älskar det. Lite insperation av det jag har tänkt att inspereras av kommer här:
Okej, lite sådär har jag tänkt mig. Väggarna ska vara vita, möblerna också. Sen detaljer, såsom gardiner, lampskärmar, kuddar mm, ska vara ljusrosa/matt grå/matt grå-lila. Får se hur det blir, hoppas på att det kan bli bra iallafall!
Idag kommer det inte ske så mycket. Ska fira in det nya året med käraste familjen. Vi gör aldrig direkt någonting, lite trist. Men kan ju ändå vara rätt skönt vissa stunder.
Nej nu ska jag ner och spela monopol med familjen. Ha ett fint slut på året nu!
Vi hörs 2012!
Kram/J
Juste mina nyårs löften:
•Inte äta godis
•Börja träna
•PLUGGA MERA
•Hålla iordning på rummet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0