så ska det ju inte vara..

Ett tag sen nu, men jag har ju inte tid..! Plugg, pojkvän, skola, det är mycket just nu. Tre prov denna vecka, en inlämning, matten ska vara klar nästa vecka, spanska filmrecension, engelskan ligger jag efter med, och ah där har ni allt kul som jag ska göra. Ska sätta igång med No:n strax, som ligge högst upp på att göra listan, eftersom det är i morn.
Skolan är bara för härlig just ni, då menar jag inte prov etc. men vännerna och allt som ska hända, typ som nu på fredag, kommer en gammal man som var med under andra världskriget och har typ som en "föreläsning", eller ja berättar om hur det var. Alla nior på skolan ska på det. Sen Lucia nästa vecka och nästa fredag blir det att spela jullåtar på "julbordet" i skolan+att vi ska på någon slags uppvisning som Risbergska håller i. Veckan därpå går vi bara några dagar, då blir det den traditionella fjäskdagen!
Älskar de sista veckorna på ett ungefär iallafall.
Nu ska jag plugga, hoppas ni mår bra!
(ps, färgade håret brunare igår!)
/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0