julen är här

Hej, tro inte att jag totalt glömt bloggen! Det är bara att jag helt enkelt inte orkat ta tag i den typ. Tycker den är någolunda tråkig, måste göra om den. Men jag har liksom inte haft orken. En ny header ska fixas fram idag, sen får jag ta tag i designen någon annan dag.
Nu har jag tagit lov, i tre veckor. Välbehövligt. Vila upp sig inför en riktigt jobbig vår, med Nationella proven, en massa skola och slit!
Fick ju mina betyg då igår, har runt 10 VG, 5 G och 2 MVG, det resulterar i 240 poäng, vilket jag är rätt nöjd med! Sen hoppas jag på att höja mig i de flesta SO ämnena också.
Nu tänkte jag dela med mig av några fina bilder jag tagit, kommer flera nu under de här juldagarna, finns ju så mycket fint att ta kort på såhär under vinter tiden!
//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0