bilder, första december tvåtusenelva

(sista bilden, min galne tvååriga bror har varit i farten och bitit sönder, tro det eller ej, ett gryt underlag)
Ja nu bjuder jag på några bilder som jag tagit senaste veckan. Kommer mer, I promise! Men jag ska bara redigera dem lite fint, annars ser det ju så trist ut, liksom bara lite kontrast, ljus och blablabla.
Iallafall, i morn måste jag ju då till praoen, vare sig jag mår bra eller ej. Sen efter det hoppas jag att det blir fredagsmys med pojken min. Vi får se vad morgondagen har att bjuda på!
Jag var tvungen att sitta och plugga förut, och när jag väl kom igång, gick det bra iallafall, så det var jätte skönt! Har en del prov framför mig, två som jag inte gjort och sen några andra blir det ju också innan jul.
Nu är ni lite uppdaterade (igen) om livet som bara springer iväg för mig.
Ha en fin kväll, eller det som är kvar av denna blåsiga och regniga dag!
//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0